wtorek, 3 lutego 2015

Lajki na wymianę? ??

Bezsenność  w dalszym ciągu trzyma mnie mocno w objęciach ☺ Co zrobić. Odeśpię  jutro do południa. Tymczasem siedzę na fb i instagramie  i znowu mi się wydaje, że  albo jestem stara i nic nie rozumiem albo jestem "społecznościowo" zacofana.Albo jedno i drugie ...
Coraz częściej na instagramie dostaję  serduszka od osób, które zajmują  się nagabywaniem tzw.lajkowiczow.
Pytam się po co?Po co mi fałszywe lajki i serduszka? Co to za dziwny biznes? Czy naprawdę są  ludzie tak zdesperowani, że muszą  się  wymieniać polubieniami?
Kiedyś daaaaawno temu kiedy oglądałam jeszcze seriale, śmiałam się z podziału młodzieży w szkołach na tych popularnych i frajerów.
Teraz , żeby być cool&popular trzeba zdobyć jak najwięcej  lajków, bez znaczenia od kogo i w jaki sposób, tak?
To ja nie chcę być cool.Ani popular.
Wolę  robić swoje i wiedzieć,  że tych kilka lajków  i serduszek dostaję  od osób , które moją pracę naprawdę lubią i doceniają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz