sobota, 31 stycznia 2015

Tym razem będę gotowa

  Mam już potwierdzenie, że 44 giełda-wystawa minerałów i wyrobów jubilerskich odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Spodku:)
  Może się to wydać dziwne ale jeden udział w tym wydarzeniu wystarczył, żebym wiedziała jak  się tym razem przygotować.
 Ponieważ nie mam zamiaru już nigdy z niechęcią patrzeć na własne stoisko, muszę się skupić, zaplanować wszystko dokładnie i nie robić nic na ostatnią chwilę:)
 Jedyne z czego byłam naprawdę zadowolona, patrząc z perspektywy czasu, to moje towarzyszki:)
Jeżeli chodzi o mnie to na pewno wyśpię się porządnie przed pierwszym dniem, bo chociaż twarzy swojej jakoś znacząco zmienić nie mogę to chociaż nie będę wyglądała jak zombie...
Na pewno biżuterię będę prezentować na ekspozytorach, których w grudniu nie miałam.
Z całą pewnością zaprezentuję dwa razy więcej biżuterii, żeby klient miał spory wybór.
Muszę się postarać o jakąś reklamę płynącą z głośników, wiem że można tylko jeszcze nie wiem jak się to załatwia.
Zabiję w sobie lenia i będę gotowa do imprezy dwa dni przed terminem.
 Na razie tyle.Pewnie milion istotnych rzeczy pominęłam ale mam jeszcze troszkę czasu, więc spokojnie, dam radę.


Dzisiaj pracowałam bardzo późno, możliwe że sąsiedzi nie byli zadowoleni kiedy o północy używałam ciężkich sprzętów:)ale co tam. Ustawiłam szlifierkę na najmniejsze obroty i szybciutko się uwinęłam, może jednak nie było nic słychać


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz