czwartek, 30 października 2014

Dzisiaj dostałam przesyłkę. Nowa - stara walcarka. Super sprawa.Juz wypróbowałam.Trzeba ja oczywiście wyczyścić bo nieziemsko jest brudna.
Gdybym tak chciała skompletować warsztat z nowych sprzętów to raczej nie dałabym rady.Wszystko jest tak drogie, że szok.
Ja szukam najczęściej na tablicy i proszę,  udało mi się znaleźć fajne ustrojstwo za małe pieniądze.
Tak z innej beczki ,wpadłam na pewien pomysł i aż się boję przeszukać internet żeby się nie okazało,  że jednak ktoś już na " mój" pomysł wpadł wcześniej. .. Byłabym mega szczęśliwa gdybym wystartowała do galerii z jakimś nowatorskim pomysłem. Marzenia...
Chyba jednak sprawdzę zanim się skompromituje:)
A o swoim pomyśle napisze dokładniej kiedy dotrą do mnie potrzebne materiały i coś z nich sklecę; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz