czwartek, 30 października 2014

Ojojoj...Ale się tu zakurzyło...Cóż,jednak po długiej przerwie nie przychodzę z pustymi rękami:)
Mam kilka nowości a z jednej jestem wyjątkowo zadowolona,powiem szczerze;)
Wszystkie razem wyglądają tak
Teraz po kolei
1.bransoletka z zapięciem ozdobiona fasetowanymi dyskami jadeitu. Kolory mocno soczyste, bo ja jesieni mówię stanowcze NIE!


 2.Wisiorek z opalitem, który to opalit kandyduje na mojego ulubieńca.Jakoś wcześniej nie zauważyłam, że ten kamyczek  pięknie się mieni w świetle.Już niedługo mam zamiar nabyć go w większej ilości w różnych kształtach.

maluszka z ametystem pomijam bo o nim już było;)
4.wisiorek z dość dużą fasetowaną kulką jadeitu i fasetowaną oponką też jadeitu.Wg mnie ciemnopomarańczowy kolor z blado niebieskim fajnie się zgrały

5.Różowy fossil oceaniczny  i fioletowy agat.Połączenie trochę ryzykowne ale myślę, że daje radę;)
6.pierścionek z opalitami i jadeitem.Pierścionek po prostu nie chce się dać sfotografować, uparty jakiś.Już widzę jak to będzie wyglądało jutro, kiedy będę robiła zdjęcia do galerii...
Póki co, to wszystko z nowości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz