wtorek, 23 września 2014

Dzisiaj usłyszałam, że powinnam mieć więcej wiary w siebie, fakt nie wierzę w siebie za bardzo i dużo łatwiej jest mi takie same słowa skierować do kogo innego.
Przecież łatwiej komuś powiedzieć : uwierz w siebie jesteś super a samemu głowić się czy to co się robi jest cokolwiek warte.
Prawdopodobnie dlatego potrzebuję potwierdzenia od osób które widziały, zostały obdarowane czy też kupiły coś"mojego", że to jest ok, podoba się i nie są zawiedzione widokiem na żywo.Potrzebuję też krytyki: to mogłabyś poprawić, tak wyglądałoby lepiej itd...
Dlaczego o tym piszę? Bo okazuje się, że mam siostrę, która robi piękne rzeczy i coś mi się wydaje, że ma tak samo jak ja:)  zero wiary w siebie
Ewuś, puzdereczko jest piękne!


Jak tylko będę miała okazję pokażę wam wszystkie prace Ewy, muszę tylko siostrę odwiedzić:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz