piątek, 29 sierpnia 2014

Zastanawiam się, czy znalazłyby się osoby wśród moich znajomych i znajomych znajomych, które chciałyby pokazać swoje prace w jednym miejscu i podyskutować o technikach jakie wykorzystują w swoich pracach.Podyskutować ogólnie o ręcznych robótkach.Mam nadzieję, że są takie osoby ale jeszcze przemyślę sprawę, czy warto taką stronkę założyć np. na facebooku.
Ja dzisiaj dłuuugo siedziałam nad jedną bransoletką ale myślę, że było warto;)
Dalej się wkurzam, że moje zdjęcia nie oddają prawdziwego obrazu moich prac i dalej nie mogę dojść do tego jak dobrze zrobić zdjęcie.Na profesjonalnego fotografa mnie nie stać, muszę to sama jakoś ogarnąć.
Jutro chciałabym dodać do sklepu wszystkie nowości a tu zdjęć nie ma....wkurzająca sytuacja.
Ok, koniec marudzenia.Z przyjemnością przedstawiam charmsy w moim wykonaniu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz