piątek, 10 października 2014

    Trzy nowości.Delikatne i malutkie, w porównaniu z innymi oczywiście.Jak zwykle agat i jadeit.
Jakoś ciężko mi zdecydować się na zakup większej ilości innych kamieni. Mam swoje ulubione i do momentu kiedy niespodziewanie zauroczy mnie jakiś inny kamyczek będę wierna właśnie tym.
Do moich ulubionych koniecznie trzeba dorzucić labradoryt ale niestety w moim ukochanym MANUCRAFCIE ciężko dostać go w takiej formie która mi najbardziej odpowiada.Ale, ale :)przecież była nowa dostawa kamyczków w jesiennych kolorach! ach... już nie mogę się doczekać kiedy odwiedzę sklep na francuskiej ;)
Swoją drogą kamyczki w jesiennych kolorach a za oknem prawdziwe lato! Pogoda pozytywnie mnie nastraja, więc czym prędzej biorę się znowu do pracy.
Pamiętajcie kochani o RABACIE DLA ODKRYWCÓW.Zapraszam do DaWandy:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz