sobota, 14 czerwca 2014

Witam Was Kochani
Jestem 33 letnią mamą dwójki potworów(potwór Paweł i potwór Seba).Nie jestem tzw. Matką Polką dlatego nazywam dzieci tak, jak w danej chwili się zachowują, czasami są aniołkami, czasami. W zasadzie rzadko.Poza tym jestem żoną hrabiego. Kto zna ten zrozumie, reszta dojdzie do tego z czasem:)

Tak więc zdecydowałam w końcu założyć bloga.Dlaczego? Ponieważ chcę pokazać wytwory mojej wyobrazni szerszej publiczności, nie mogę dłużej zamęczać brata milionami zdjęć wysyłanych na komunikator.Biedny, podejrzewam że tylko z grzeczności próbuje komentować moją radosną twórczość:) Kochany jest.

Mam nadzieję na jakąś dyskusję, komentarze, opinie...Nie ukrywam, że krytyki się boję ale przyjmuję z pokorą. Tylko nie od męża:))

Oprócz wyginania drutów i gięcia blachy mam ochotę robić milion innych rzeczy, czasami jest to słomiany zapał niestety, ale taka jestem. O swoich kolejnych pomysłach będę Was informować:)

Życzę miłej lektury i zachęcam do komentarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz